یزدفردا "امين آقارحيمي گفت: سمينار آشنايي با بازارهاي بين المللي فاركس و فرصتهاي سرمايه گذاري نوين سه شنبه 20 اسفندماه 1387ساعت 16 در سالن تربيت معلم با حضور مقامات استان و علاقمندان به مباحث فاركس به خصوص فعالان فناوري اطلاعات برگزار مي گردد.

دبير اجرايي سمينار در نشست خبري در جمع خبرنگاران يزد گفت: اين سمينار توسط شركت رايان تجارت كوير و سازمان نظام صنفي رايانه اي استان يزد و همكاري ارگانهاي دولتي مرتبط با حضور اساتيد برجسته بازارهاي بين المللي برگزار مي گردد.

آقارحيمي در خصوص مخاطبين همايش گفت: حضور در سمينار آزاد و رايگان است و تصور مي كنيم كه مباحث مطرح شده براي تمام اقشار جامعه به خصوص جوانان جوياي كار جذاب باشد و تمام افراد بتوانند از بحثهاي مطرح شده استفاده كنند.

وي از سخنراني نويسنده كتب فاركس در اين نشست خبرداد و خاطرنشان كرد: دكترمحمدمساح يكي از اساتيد برجسته و نويسنده صاحب نامي هستند كه حضور ايشان نقطه قوت اين سمينار محسوب مي گردد و خرسنديم كه ميزبان وي در دارالعباده و دارالعلم يزد هستيم.

وي خاطر نشان كرد: دوتن از اساتيد و كارشناسان برجسته در اين زمينه نيز در اين نشست شركت خواهند نمود كه در مجموع اميدواريم كه شركت كنندگان بتوانند به نتايج مطلوبي دست يابند.

وي تصريح كرد: تلاش مي شود در خصوص بازارهاي بين المللي و فرصتهاي نوين شغلي بر اساس آخرين دستاوردهاي علم اقتصاد مباحثي مطرح شود تا فرصتي جديدو البته درآمدزا براي جوانان فراهم آوريم.

آقا رحيمي در سوالي در خصوص جايگاه قانوني فاركس درايران گفت: در حال حاضر در دانشگاه تهران در برخي رشته هاي مديريت دو واحد فاركس تدريس مي شود و كتب متعددي به چاپ رسيده است و اكنون در تهران و اكثر شهرهاي ايران شركتهاي بزرگ و معتبري مشغول به كار هستند.

وي افزود: مبحث فاركس به عنوان يك علم و دانش نوين در جهان مورد توجه قرار گرفته است كه مي تواند فرصتهاي شغلي و درآمد جديدي را پيش روي تمام اقشار جامعه فراهم آورد.

آقارحيمي افزود: با توجه به همراهي بخش خصوصي و به مناسبت هفته وحدت و تولد پيامبر اعظم (ص) جوايزي به رسم يادبود تقديم شركت كنندگان مي گردد.

یزدفردا



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا